Wypromowane prace dyplomowe
2019
Rozprawy doktorskie
- Integralny rozwój i wychowanie małego dziecka jako zadanie rodziców w katolickiej myśli pedagogicznej w Polsce XX wieku
Prace magisterskie
- Znaczenie relacji małżeńskich w integralnym rozwoju dziecka w opinii studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Oddziaływanie mediów na integralny rozwój dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
- Integralne wychowanie dziecka w rodzinie patchworkowej
- Wspomaganie integralnego rozwoju dziecka zdolnego w opinii nauczycieli przedszkoli w Lublinie
2017
Prace magisterskie
- Edukacja matematyczna w integralnym rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
- Zaburzenia w rozwoju wychowanków Pogotowia Opiekuńczego w Lublinie. Studium przypadku
- Znaczenie gier i zabaw w rozwoju i wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli edukacji przedszkolnej
- Rola rodziców w opiece nad dzieckiem w świetle opinii społeczności lokalnej Gminy Gorzków
- Rola ojca w rozwoju i edukacji małego dziecka w opinii studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywność twórcza dzieci w edukacji przedszkolnej. Studium empiryczne
2016
Prace magisterskie
- Wychowanie i opieka nad dzieckiem z autyzmem w rodzinie i szkole w świetle literatury przedmiotu
- Metody i formy rozwijania czytelnictwa dzieci pięcioletnich na przykładzie wybranych przedszkoli województwa lubelskiego
- Formy opieki i wychowania małego dziecka w Polsce w XX - XXI wieku
- Gotowość dzieci sześcioletnich do podjęcia obowiązku szkolnego na podstawie badań własnych
- Obraz nauczyciela u dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie Przedszkola Publicznego im. Janusza Korczaka w Parczewie
- Rozwijanie aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym w wybranych przedszkolach województwa lubelskiego
- Postawy rodzicielskie w wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie badań własnych
- Oddziaływanie mediów na dzieci w wieku przedszkolnym w świetle badań własnych
2013
Prace licencjackie
- Wybrane czynniki warunkujące adaptację dzieci trzyletnich w przedszkolu na przykładzie Publicznego Przedszkola nr. 73 w Lublinie