Słowo Boże jako towar. O sposobach przedstawiania i reklamowania w internecie współczesnych edycjii Biblii
[The Word of God as a product. On the methods of presenting and advertising contemorary editions of the Bible online]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Poradnik Językowy (ISSN: 0551-5343)
Rok wydania: 2017
Numer czasopisma: 3
Strony od-do: 30-43



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Małgorzata Nowak",
title = "Słowo Boże jako towar. O sposobach przedstawiania i reklamowania w internecie współczesnych edycjii Biblii",
journal = "Poradnik Językowy",
year = "2017",
number = "3",
pages = "30-43"
}

Cytowanie w formacie APA:
Małgorzata Nowak(2017). Słowo Boże jako towar. O sposobach przedstawiania i reklamowania w internecie współczesnych edycjii Biblii. Poradnik Językowy, 3, 30-43.