Małgorzata Ganczar

Misselling - nowa praktyka naruszająca zbiorowe interesy konsumentów w świetle nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z 2015 r.
[Misselling – New practice violating collective interests of consumers in light of the novelization of the Protection of Competition and Consumers Act adopted in 2015]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Warszawa
Rok wydania: 2016
Tytuł publikacji: Prawo konsumencke w praktyce
Redaktorzy: Marzena Czarnecka, Tadeusz Skoczny
Strony od-do: 112-121



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Małgorzata Ganczar",
title = "Misselling - nowa praktyka naruszająca zbiorowe interesy konsumentów w świetle nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z 2015 r.",
journal = "",
year = "2016",
pages = "112-121"
}

Cytowanie w formacie APA:
Ganczar, M. (2016). Misselling - nowa praktyka naruszająca zbiorowe interesy konsumentów w świetle nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z 2015 r. , 112-121.