Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace licencjackie
- Wpływ informacji o artystycznym bądź komercyjnym charakterze fotografii na emocje i sądy estetyczne
- Wpływ improwizacji tanecznej na myślenie twórcze u dzieci wczesnoszkolnych
- Wyobraźnia motoryczna osób z niską żywością wyobrażeń wzrokowych: badanie fNIRS
- Afordowanie wyobraźni przez rysunki w dotykowym i wzrokowym warunku percepcyjnym. Badanie dzieci w wieku szkolnym
Prace magisterskie
- Międzymodalna percepcja smaku i dźwięku u muzyków i nie-muzyków
- Wpływ statystycznego uczenia się na pamięć rozpoznawczą dla bodźców wizualnych
2023
Prace licencjackie
- Różnice międzykulturowe w preferencji estetycznej rosyjskiej i polskiej sztuki religijnej
Prace magisterskie
- Rozumienie i wartościowanie sztuki ulicznej. Badanie odbioru murali reklamowych i niereklamowych na ulicy i w warunkach laboratoryjnych
- Wpływ krótkiego treningu uważności na nasilenie emocji estetycznych. Badanie odbioru obrazów abstrakcyjnych
- Wpływ opisu kuratorskiego dzieł sztuki krytycznej na emocje i sądy estetyczne
2022
Prace licencjackie
- Doświadczenia estetyczne wywołane oglądaniem miejsc i nie-miejsc. Badania w ujęciu esencjalizmu miejsc
- Wartościowanie i rozumienie abstrakcyjnego i figuratywnego malarstwa współczesnego w zależności od informacji o płci i uznaniu dla twórców.
- Wpływ podania informacji kontekstowej o portretowanych osobach na doświadczenia estetyczne. Badania odbioru fotografii artystycznej
- Doświadczenia estetyczne odbiorców portretów przedstawiających kobiety szczupłe lub otyłe
Prace magisterskie
- Empatia i oglądanie zdjęć osób noszących maseczki a motywacja do przestrzegania zaleceń epidemicznych
- Wpływ dystraktorów afektywnych o niskim i wysokim poziomie pobudzenia na kontrolę poznawczą
- Wpływ doświadczenia w komputerowych grach akcji i kontekstu związanego z grą na kontrolę poznawczą
- Wpływ afektu pozytywnego o niskiej i wysokiej motywacji do zbliżania się oraz strategii wykonania zadania na kontrolę poznawczą
2020
Prace licencjackie
- Badania rozwojowe w obszarze empirycznej estetyki: wartościowanie sztuki współczesnej przez uczniów szkoły podstawowej
- Rozumienie i preferencja sztuki współczesnej przez uczniów szkoły podstawowej: wpływ znajomości opisu dzieła sztuki i zmiana rozwojowa.