2012

Prace magisterskie
  • Sztuka i moralność w The Picture of Dorian Gray Oscara Wilde'a i The Book of Evidence Johna Banville'a.
  • Portret mężczyzny w powieściach Margaret Atwood.
  • Kobieca dystopia w powieściach Margaret Atwood.
  • Obraz kobiet w społeczeństwie na podstawie powieści Jane Austen i Anity Brookner.
  • Główne Motywy w Powieściach Anity Brookner.
  • Kobieca Tożsamość: Cichy Kryzys w Fikcji Margaret Atwood.
  • Rola sztuki w wybranych utworach Anity Brookner.
  • Reinterpretacje konwencji powieści wiktoriańskiej w 'Kochanicy Francuza' Johna Fowlesa i 'Opętaniu' A. S. Byatt
  • Wbrew Tradycji: Powieści Jeanette Winterson.
  • Sztuka w trylogii Banville'a.
  • Czas i przestrzeń w powieści V.S. Naipaula "The Enigma of Arrival"
  • Obraz miasta w prozie Salmana Rushdiego
  • Motyw opowiadania w wybranych powieściach Jeanette Winterson.
  • Anty-modele męskości w twórczości A. S. Byatt.
  • Motyw zabawy w Boga w powieści angielskiej od Wiktorianizmu do Postmodernizmu.

2011

Prace licencjackie
  • Time Structure in V. S. Naipaul's "The Enigma of Arrival".
  • "The Moor's Last Sigh"- Salman Rushdie's vision of history.
  • The Role of Nature in V.S. Naipaul's "The Enigma of Arrival".
  • Alienation in Anita Brookner's novels: "Providence", "Look at Me", "Hotel du Lac", "The Next Big Thing".
  • "Only Connect..."- E.M.Forster's "Howards End" and Zadie Smith's "On Beauty".