Magdalena Marzec-Jóźwicka

Digitalny imigrant czy digitalny tubylec? Kilka uwag o kompetencjach techniczno-medialnych współczesnego nauczyciela polonisty
[A Digital Immigrant or a Digital Native? A Few Comments on the Technical-media Competences of a Polish Language Teacher]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2017
Tytuł publikacji: Profilaktyka szkolna wobec wyzwań współczesności - koncepcje, badania, propozycje rozwiązań
Redaktorzy: Zbigniew Gaś
Strony od-do: 61-74
Słowa kluczowe: kompetencje techniczno-medialne, nauczyciel polonista, Internet, media, metody nauczania



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Marzec-Jóźwicka",
title = "Digitalny imigrant czy digitalny tubylec? Kilka uwag o kompetencjach techniczno-medialnych współczesnego nauczyciela polonisty",
journal = "",
year = "2017",
pages = "61-74"
}

Cytowanie w formacie APA:
Marzec-Jóźwicka, M. (2017). Digitalny imigrant czy digitalny tubylec? Kilka uwag o kompetencjach techniczno-medialnych współczesnego nauczyciela polonisty. , 61-74.