Magdalena Marzec-Jóźwicka

Nauczycielskie sposoby na nieczytanie lektur przez uczniów. Wybrane zagadnienia
[Teachers' Ways of not Reading by Students. Selected Issues]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Wojciech Filipkowski, Waldemar Jędrzejczyk, Aleksander Lotko, Beata Szluz, Klaudia Pujer
Miejsce: Wrocław
Rok wydania: 2017
Tytuł publikacji: Nauki społeczne i humanistyczne wobec doświadczeń przeszłości i wyzwań przyszłości. Wybrane zagadnienia
Redaktorzy: Klaudia Pujer
Strony od-do: 35-47
Dostęp WWW: https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/12519/Nauki_spo%C5%82eczne_humanistyczne_p1.pdf?sequence=1&isAllowed=y



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Marzec-Jóźwicka and Wojciech Filipkowski and Waldemar Jędrzejczyk and Aleksander Lotko and Beata Szluz and Klaudia Pujer",
title = "Nauczycielskie sposoby na nieczytanie lektur przez uczniów. Wybrane zagadnienia",
journal = "",
year = "2017",
pages = "35-47"
}

Cytowanie w formacie APA:
Marzec-Jóźwicka, M. and Wojciech Filipkowski and Waldemar Jędrzejczyk and Aleksander Lotko and Beata Szluz and Klaudia Pujer(2017). Nauczycielskie sposoby na nieczytanie lektur przez uczniów. Wybrane zagadnienia. , 35-47.