2024

Prace licencjackie
  • Przemoc w rodzinie prezentowana w kinematografii. Analiza wybranych filmów
  • Rodzina niepełna wskutek braku matki jako środowisko wychowawcze w opinii dorosłych osób. Studium przypadku
  • Aspiracje edukacyjno-zawodowe studentów z niepełnych rodzin pochodzenia w świetle badań własnych
  • Funkcjonowanie osób uzależnionych w roli rodzica w opinii uczestników grup AA
  • Opinia osób dorosłych ze zdiagnozowaną nadpobudliwością psychoruchową na temat ich funkcjonowania w rodzinach. Studium przypadku
  • Sukcesy i trudności w pracy nauczycieli w klasach integracyjnych w świetle badań własnych
  • Rola dziadków w procesie wychowywania wnuków w opinii seniorów. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie środowiska rodzinnego z rodzicem chorym psychicznie. Studium przypadku

2023

Prace licencjackie
  • Patchworkowe rodziny pochodzenia w opinii dorosłych dzieci
  • Znaczenie relacji rodzinnych w przystosowaniu społecznym nastolatków w wybranych szkołach powiatu janowskiego
  • Wiedza studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na temat przemocy wśród dzieci i młodzieży
  • Postrzeganie siebie w roli matki przez osobę współuzależnioną. Studium przypadku
  • Skuteczność działań instytucji pomocowych w opinii rodzin w trudnej sytuacji życiowej. Studium przypadku
  • Skuteczność metody izolacyjnej w rodzinach pochodzenia w opinii młodzieży. Studium przypadku
  • Sposoby radzenia sobie z sytuacjami stresowymi w rodzinach uczniów klas VI-VIII wybranych szkół powiatu tomaszowskiego
  • Wychowanie w rodzinie niepełnej z powodu braku ojca w opinii dorosłych kobiet. Studium przypadku
  • Rodzina jako środowisko kształtowania aspiracji edukacyjnych i zawodowych uczniów wybranych szkół średnich województwa lubelskiego
  • Trudności w relacjach rodzinnych w opinii uczniów Liceum Ogólnokształcącego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Poniatowej

2022

Prace licencjackie
  • Rodzina pochodzenia w opinii uczniów szkół średnich stosujących substancje psychoaktywne
  • Zachowania ryzykowne wśród uczniów klas VII-VIII w świetle badań własnych