Wykorzystanie macierzy ADL w rozwoju własnej firmy
[The ADL Matrix - how to use it in practice for better development of your company]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Miesięcznik Marketing i Rynek (ISSN: 1231-7853)
Rok wydania: 2011
Tom: 18
Numer czasopisma: 11
Strony od-do: 20-29
Streszczenie: Artykuł przedstawia praktyczne zastosowanie macierzy ADL. W tym celu autor: 1) wykorzystuje własne narzędzia pomiarowe (ankieta 1 oraz ankieta 2), 2) posługuje się prostymi obliczeniami, które pokazują obecne oraz przyszłe miejsce organizacji w macierzy ADL. Z przedstawionej metodologii z powodzeniem może korzystać: • właściciel niewielkiej firmy, • student, dla którego różne teoretyczne modele (macierze, koncepcje, ...) strategiczno-marketingowe zwykle są trudne do zastosowania w praktyce, • każdy pracownik działu rozwoju, analiz strategicznych i marketingu, dysponujący dostępem do niezbędnych informacji. Tak więc zaprezentowanym narzędziem mogą posługiwać się nie tylko ludzie o bardzo specjalistycznej wiedzy i przygotowaniu merytorycznym z zakresu zarządzania.
Słowa kluczowe: macierz ADL



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krzysztof Bednarz",
title = "Wykorzystanie macierzy ADL w rozwoju własnej firmy",
journal = "Miesięcznik Marketing i Rynek",
year = "2011",
number = "11",
pages = "20-29"
}

Cytowanie w formacie APA:
Bednarz, K. (2011). Wykorzystanie macierzy ADL w rozwoju własnej firmy. Miesięcznik Marketing i Rynek, 11, 20-29.