Badania w działaniu szansą innowacyjności w kształceniu akademickim i szkolnym
[Action research as a chance of innovation in academic and school education]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Toruń
Rok wydania: 2016
Tytuł publikacji: W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta
Redaktorzy: Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska, Karol Kowalczuk
Strony od-do: 47-63
Streszczenie: Celem przedstawianego opracowania jest ukazanie związków i zależności między badaniami w działaniu a innowacyjnością. Analizom przyświeca teza, że badania w działaniu prowadzone w edukacji szkolnej i akademickiej generują innowacyjność, która prowadzi do postępu kulturowego w wychowaniu, zmian rozwojowych, progresywnych; do nowego stanu zasobu pedagogicznego, do innowacji – wytworu twórczego i zwrotnie: wprowadzane innowacje pedagogiczne w badaniach w działaniu generują dalsze badania.
Słowa kluczowe: innowacyjność, badania w działaniu



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krystyna Chałas",
title = "Badania w działaniu szansą innowacyjności w kształceniu akademickim i szkolnym",
journal = "",
year = "2016",
pages = "47-63"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chałas, K. (2016). Badania w działaniu szansą innowacyjności w kształceniu akademickim i szkolnym. , 47-63.