Tożsamość postkonwencjonalna nauczyciela – między potrzebą, szansą, ucieczką, zagrożeniem
[Postconventional identity of the teacher. Between need, chance, escape and danger]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: KUL
Rok wydania: 2009
Tytuł publikacji: Kreowanie tożsamości szkoły. T. 1, Konteksty teoretyczne, poglądy, wyniki badań
Redaktorzy: Krystyna Chałas
Strony od-do: 97-102
Streszczenie: Tożsamość postkonwencjonalna nauczyciela wyraża się w twórczym stylu pracy. Jej wskaźnikami są autorskie programy, innowacje, eksperymenty pedagogiczne.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krystyna Chałas",
title = "Tożsamość postkonwencjonalna nauczyciela – między potrzebą, szansą, ucieczką, zagrożeniem",
journal = "",
year = "2009",
pages = "97-102"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chałas, K. (2009). Tożsamość postkonwencjonalna nauczyciela – między potrzebą, szansą, ucieczką, zagrożeniem. , 97-102.