Osoba punktem wyjścia i dojścia w edukacji wczesnoszkolnej
[The person as a starting and ending point in early school education ]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Rok wydania: 2019
Tom: 11 (47)
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 37-48
DOI: 10.17951/pe.201911.2-0



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krystyna Chałas",
title = "Osoba punktem wyjścia i dojścia w edukacji wczesnoszkolnej",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2019",
number = "2",
pages = "37-48"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chałas, K. (2019). Osoba punktem wyjścia i dojścia w edukacji wczesnoszkolnej. Roczniki Pedagogiczne, 2, 37-48.