Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
[Integration of school entities in the axiological perspective as a priority task of the school]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Studia Paedagogica Ignatiana (ISSN: 2450-5358)
Rok wydania: 2019
Tom: 22
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 19-36
Dostęp WWW: https://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/SPI/issue/view/1522



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krystyna Chałas",
title = "Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły",
journal = "Studia Paedagogica Ignatiana",
year = "2019",
number = "1",
pages = "19-36"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chałas, K. (2019). Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły. Studia Paedagogica Ignatiana, 1, 19-36.