Dydaktyczny wymiar integralnego rozwoju i wychowania osoby ucznia w świetle koncepcji Stefana Kunowskiego i Podstawy programowej
[Didactic dimension of integral development and upbringing of a student in the light of Kunowski's concept and Core Curriculum]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Rok wydania: 2018
Tom: 10(46)
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 75-102
DOI: 10.18290/rped.2018.10.2-1



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krystyna Chałas",
title = "Dydaktyczny wymiar integralnego rozwoju i wychowania osoby ucznia w świetle koncepcji Stefana Kunowskiego i Podstawy programowej ",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2018",
number = "2",
pages = "75-102"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chałas, K. (2018). Dydaktyczny wymiar integralnego rozwoju i wychowania osoby ucznia w świetle koncepcji Stefana Kunowskiego i Podstawy programowej . Roczniki Pedagogiczne, 2, 75-102.