Szanse urzeczywistniania wartości moralnych przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle podstawy programowej
[Chances of Realization of Moral Values by Children in Early School Age in the Light of Core Curriculum]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna (ISSN: 2353-7140)
Rok wydania: 2017
Tom: 5
Numer czasopisma: 2/1 (10/1)
Strony od-do: 19-35
Słowa kluczowe: wartości, wartości moralne, urzeczywistnianie wartości moralnych, podstawa programowa
Dostęp WWW: http://www.czasopismoippis.up.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/01/Krystyna-CHAŁAS1.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krystyna Chałas",
title = "Szanse urzeczywistniania wartości moralnych przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle podstawy programowej",
journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna",
year = "2017",
number = "2/1 (10/1)",
pages = "19-35"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chałas, K. (2017). Szanse urzeczywistniania wartości moralnych przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle podstawy programowej. Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2/1 (10/1), 19-35.