Przestrzeń aksjologiczna nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w nowej podstawie programowej dla klas IV-VIII szkoły podstawowej
[Axiological space of teaching mathematical and environmental subjects in the new core curriculum for the IV-VIII classes of elementary school]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Rok wydania: 2017
Tom: 9 (45)
Strony od-do: 61-78



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krystyna Chałas",
title = "Przestrzeń aksjologiczna nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w nowej podstawie programowej dla klas IV-VIII szkoły podstawowej ",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2017",
pages = "61-78"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chałas, K. (2017). Przestrzeń aksjologiczna nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w nowej podstawie programowej dla klas IV-VIII szkoły podstawowej . Roczniki Pedagogiczne, 61-78.