Wypromowane prace dyplomowe
2004
Prace magisterskie
- Studium przypadku dziecka ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
- Rola zabawy w rewalidacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu integracyjnym
- Studium przypadku dziecka z mozgowym porażeniem dziecięcym.
- Poradnictwo dla rodzin wychowujących dzieci z uszkodzonym słuchem w opinii rodziców.
- Studium rodziny wychowującej dziecko z autyzmem
- Działania wychowawcze pielęgniarki na oddziale dziecięcym
- Funkcjonowanie szkolne dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności w klasie integracyjnej
- Plany życiowe młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej
- Metody wychowania językowego dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii rodziców.
- Poglądy rodziców niesłyszących na temat wychowania językowego dziecka.
- Wływ hipoterapii na rozwój psychomotoryczny osób z mózgowym porażeniem dziecięcym
- Style komunikowania się nauczycieli z niesłyszącymi dziećmi
- Dziecko z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w ogolnodostępnej szkole wiejskiej/studium pedagogiczne/.
2003
Prace magisterskie
- Możliwość uczenia się języków obcych przez osoby z uszkodzeniem słuchu w opinii nauczycieli pracujących w szkołach specjalnych.
- Pomoc rodzinom wychowującym dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii rodziców.
- Wyobrażenia dotyczące osób niesłyszących w świetle badań rozumienia słów określających ludzi z uszkodzeniami słuchu.
- Sposoby komunikowania się młodzieży niepełnosprawnej na przykładzie wychowanków Szkoły Specjalnej w Białej Podlaskiej.
- Tożsamość młodzieży niesłyszącej w świetle badań ankietowych.
- Specjalne potrzeby dzieci z uszkodzeniami słuchu w nauce czytania i pisania.
- Wybrane metody rehabilitacji niesłyszących w świetle teorii opanowywania języka przez dziecko.