Wypromowane prace dyplomowe
2007
Prace magisterskie
- Humor w procesie dydaktycznym
2006
Prace magisterskie
- Kompetencja językowa a trudności w czytaniu u uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.
- Wczesna diagnostyka medyczna i jej znaczenie dla rozwoju i wychowania dzieci z wadami słuchu.
- Postawy młodzieży wobec osób niepełnosprawnych.
- Rola języka migowego w wychowaniu dzieci niesłyszących na Ukrainie.
- Rozwój metod rehabilitacji osób z upośledzeniem umysłowym w świetle polskiej literatury pedagogicznej z lat 1974-2004.
- Kompetencja językowa a trudności w czytaniu u uczniów klas 6 szkoły podstawowej.
- Poczucie sensu życia osób niepełnosprawnych motorycznie w wieku 19-35 lat
- Problemy matek wychowujących dzieci z uszkodzonym słuchem w świetle wspomnień Anny Domańskiej.
- Pojęcie rewalidacji i rehabilitacji w polskiej pedagogice specjalnej
- Rola kobiety w rodzinie dotkniętej alkoholizmem
- Doświadczenia pracy z osobami niepełnosprawnymi we Lwowie.
- System wartości i poczucie sensu życia u osób niewidomych
- Specyfika problemów osób z zespołem Ushera na tle środowiska niesłyszących
- Rozwijanie twórczości plastycznej u dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym
- Udział rodziny we wczesnym usprawnianiu psychoruchowym i terapii logopedycznej dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym
- Praca logopedyczna z dziećmi w wieku przedszkolnym.
- Funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych w klasie integracyjnej
- "Praca logopedów w opinii rodziców wychowujących dzieci z uszkodzeniami słuchu"
2005
Prace magisterskie
- Wyobrażenia młodzieży klas licealnych na temat osób niepełnosprawnych.