Kazimiera Krakowiak

Rozmowa człowieka słyszącego z niesłyszacym jako zjawisko kluczowe dla pedagogiki specjalnej i logopedii
[Talking man a hearing with the deaf as a phenomenon essential for special education and speech therapy]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2015
Tytuł publikacji: Z problematyki teatrologii i pedagogiki : księga jubileuszowa dedykowana Profesor Marii Barbarze Styk
Redaktorzy: Marian Nowak, Elżbieta Stoch, Barbara Borowska
Strony od-do: 529-551
Słowa kluczowe: dziecko z uszkodzonym słuchem, przyswajanie języka, uczenie się języka, wychowanie językowe, wspólne doświadczanie języka, metoda fonogestów (Cued Speech)



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Kazimiera Krakowiak",
title = "Rozmowa człowieka słyszącego z niesłyszacym jako zjawisko kluczowe dla pedagogiki specjalnej i logopedii",
journal = "",
year = "2015",
pages = "529-551"
}

Cytowanie w formacie APA:
Krakowiak, K. (2015). Rozmowa człowieka słyszącego z niesłyszacym jako zjawisko kluczowe dla pedagogiki specjalnej i logopedii. , 529-551.