2018

Prace licencjackie
  • Sposób produkcji fabularyzowanych gier komputerowych na podstawie gry "Wiedźmin" firmy CD PROJEKT
  • Obraz Ukrainy w filmie Wojciecha Smarzowskiego "Wołyń"
  • Obraz Nowego Jorku w filmach Woody'ego Allena: "Manhattan", "Annie Hall", "Strzały na Broadwayu"
  • Sposób realizacji serialu kryminalnego na podstawie serialu Sherlock Holmes "sezon 2"
  • Obraz modelki na przykładzie programu "#Supermodelka Plus Size" sezon 1 (Polsat)
  • Cechy gatunkowe programów zdrowotnych- na podstawie stacji TVNStyle
Prace magisterskie
  • Archetypy bohaterów i sposób ich funkcjonowania w filmach Hayao Miyazakiego
  • Prawne i realizacyjne aspekty produkcji filmowej w Polsce
  • Godność osoby ludzkiej w gatunku reality show
  • Obraz żołnierza Armii Krajowej w serialu "Czas honoru"
  • Sposoby realizacji filmów fantasy na przykładzie serii Harrego Poterra
  • Obraz seryjnego mordercy we współczesnym kinie amerykańskim. Na przykładzie filmów: Milczenie owiec(1991), Siedem(1995), Monster(2003).

2017

Prace licencjackie
  • Tendencje rozrywkowe w wybranych magazynach sportowych Polsatu
  • Ciągłość i zmiana wizerunku "Femme fatale" w wybranych produkcjach kina amerykańskiego
  • Schemat podróży bohatera w filmie science fiction na podstawie "Interstellar" Christophera Nolana.
  • Rozwój efektów specjalnych na podstawie serii filmów science fiction: " Gwiezdne wojny: Część IV - Nowa nadzieja (1977)", " Gwiezdne wojny: Część I - Mroczne widmo" (1999), " Łotr 1. Gwiezdne wojny - historie" (2016).
  • Obraz życia Rosjan i mieszkańców byłych republik radzieckich w cyklu telewizyjnym Barbary Włodarczyk "Szerokie tory"
  • Sposoby tworzenia nastroju grozy w horrorach anime. Na podstawie cyklów: "Another", "Hellsing", "Elfen Lied".
  • Sposób realizacji programów motoryzacyjnych na podstawie Top Gear 18 i Automaniaka 8
Prace magisterskie
  • Rola oświetlenia w poetyce wizualnej filmów grozy Romana Polańskiego