Nauka jako wyzwanie audiowizualne. Sposoby obrazowania nauki w telewizji i filmie
[The learning as the audio-visual challenge. Ways of depicting the learning on television and the film]
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowanyMiejsce: Lublin
Rok wydania: 2015
Tytuł publikacji: Różnorodność kompetencji medialnej nadawców
Redaktorzy: Anna Sugier-Szerega, Małgorzata Sławek-Czochra
Strony od-do: 158-173
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Joanna Sosnowska",
title = "Nauka jako wyzwanie audiowizualne. Sposoby obrazowania nauki w telewizji i filmie",
journal = "",
year = "2015",
pages = "158-173"
}
Cytowanie w formacie APA:
Sosnowska, J. (2015). Nauka jako wyzwanie audiowizualne. Sposoby obrazowania nauki w telewizji i filmie. , 158-173.