Komunikacja influencerska o książkach na TikToku. Przykład profilu @mrukbooki
[Influencer communication about books on TikTok. The case of the profile @mrukbooki]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Kultura-Media-Teologia (ISSN: 2081-8971) Współautorzy: Aneta Wójciszyn-Wasil
Rok wydania: 2024
Numer czasopisma: 59
Strony od-do: 150-167
Słowa kluczowe: TikTok,komunikacja influencerska,influencer
Dostęp WWW: https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/kmt/article/view/14642
DOI: https://doi.org/10.21697/kmt.2024.59.09



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Joanna Sosnowska and Aneta Wójciszyn-Wasil",
title = "Komunikacja influencerska o książkach na TikToku. Przykład profilu @mrukbooki",
journal = "Kultura-Media-Teologia (ISSN: 2081-8971)",
year = "2024",
number = "59",
pages = "150-167"
}

Cytowanie w formacie APA:
Sosnowska, J. and Aneta Wójciszyn-Wasil(2024). Komunikacja influencerska o książkach na TikToku. Przykład profilu @mrukbooki. Kultura-Media-Teologia (ISSN: 2081-8971), 59, 150-167.