Joanna Kiereś-Łach

Edukacja retoryczna w Europie – dominujące tendencje
[Rhetorical education in Europe - dominant tendencies]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Człowiek w Kulturze (ISSN: 1230-4492)
Rok wydania: 2021
Tom: 31
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 69-93
Dostęp WWW: http://www.czlowiekwkulturze.pl



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Joanna Kiereś-Łach",
title = "Edukacja retoryczna w Europie – dominujące tendencje",
journal = "Człowiek w Kulturze",
year = "2021",
number = "1",
pages = "69-93"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kiereś-Łach, J. (2021). Edukacja retoryczna w Europie – dominujące tendencje. Człowiek w Kulturze, 1, 69-93.