2023

Prace licencjackie
  • Techniki przetrwania w powieści „W pustyni i w puszczy” Henryka Sienkiewicza - historycznoliteracki opis zjawiska
  • Kreacja Lucyfera w dramacie Jana Kasprowicza "Na Wzgórzu Śmierci"
  • Motyw zbrodni w tetralogii Remigiusza Mroza z Gerardem Edlingiem („Behawiorysta”, „Iluzjonista”, „Ekstremista”, „Kabalista”)
  • Motywy biblijne w "Ludziach bezdomnych" Stefana Żeromskiego
  • Postać detektywa w powieści "Po nitce do kłębka" Kazimierza Chłędowskiego

2022

Prace licencjackie
  • Przykłady kobiet marzycielek w literaturze polskiej doby pozytywizmu
  • Żydowscy handlarze i domokrążcy w literaturze polskiej drugiej połowy XIX wieku
  • Bohaterowie pozytywistyczni w sytuacjach granicznych. Analiza zjawiska na wybranych przykładach
  • Obrazy macierzyństwa w nowelistyce polskiej II połowy XIX wieku
  • Portrety kobiet w opowiadaniach Adama Asnyka

2021

Prace licencjackie
  • Człowiek jako kreator zła?! „Rausz” Tomasza Białkowskiego
  • "Jest takie szczęście, które nie mieści się w głowie". Motywy religijne w poezji Aliny Doroty Paul
  • Kategoria przestrzeni w „Placówce" Bolesława Prusa
  • Maria Magdalena w artystycznej wizji Ewy Kassali

2020

Prace licencjackie
  • Temat (nie) tabu. Motyw śmierci w ,,Niebie dla akrobaty'' Jana Grzegorczyka

2019

Prace licencjackie
  • Etos rycerski w "Ogniem i mieczem" Henryka Sienkiewicza
  • Nel - portret wielokrotny. Dopiski na marginesach

2018

Prace licencjackie
  • Motywy starotestamentalne w utworach Zbigniewa Książka
  • Kreacje postaci kobiecych w "Faraonie" Bolesława Prusa
  • Zaświat w nowelistyce Bolesława Prusa - glosa do utworów