Wypromowane prace dyplomowe
2013
Prace licencjackie
- Moda jako czynnik zachowań konsumenckich. Na podstawie badań socjologicznych wśród użytkowników blogów o modzie.
- Postawy klientów galerii handlowych wobec mody i zakupów na podstawie badań socjologicznych
- Pozycjonowanie marki na rynku a decyzje zakupowe konsumentek na przykładzie marki kosmetycznej Avon.
- Postawy studentów wobec reklamy outdoorowej. Na podstawie badań socjologicznych w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
2012
Prace licencjackie
- Postawy konsumentów wobec sektora usług finansowych, na podstawie badań socjologicznych wśród studentów socjologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Tożsamość konsumencka studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na podstawie badań socjologicznych
- Tożsamość i wizerunek wybranych marek elektroniki użytkowej w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Wpływ rebrandingu na postawy konsumentów wobec marki na przykładzie operatora telefonów komórkowych T-Mobile.
- Religijność młodzieży w warunkach społeczeństwa konsumpcyjnego na podstawie badań socjologicznych w archidiecezji szczecińsko-kamieńskiej
2010
Prace licencjackie
- System ochrony praw konsumenta i jego postrzeganie we współczesnym społeczeństwie polskim
- Wpływ muzyki popularnej na wzory zachowań konsumenckich Polaków na przykładzie wybranych gatunków muzycznych
- Zjawisko konsumpcji kompensacyjnej i zakupoholizmu we współczesnym społeczeństwie konsumpcyjnym
- Skuteczność oddziaływania przekazu reklamowego na zachowania konsumentów w świetle wyników badań rynkowych
- Wykorzystanie neuromarketingu i aromamarketingu w strategiach sprzedażowych i komunikacyjnych przedsiębiorstwa
- Wykorzystanie motywów„polskości” w strategiach marketingowych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw
2009
Prace licencjackie
- Dynamika postaw Polaków wobec promocji w świetle wyników badań rynkowych
- Dynamika postaw Polaków wobec reklamy w świetle wyników badań rynkowych
- Współczesne style życia Polaków. Próba socjologicznej typologii
- Dynamika postaw Polaków wobec marek handlowych w świetle wyników badań rynkowych
- Funkcjonowanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na przykładzie miasta Garwolin w latach 2006-2007