Wypromowane prace dyplomowe
2023
Rozprawy doktorskie
- Funkcje estetyzacji ciała w kreowaniu fasad w społeczeństwie konsumpcyjnym. Na podstawie badań socjologicznych klientek salonów kosmetycznych i klinik medycyny estetycznej
2022
Prace magisterskie
- Rola podmiotów ekonomii społecznej w kształtowaniu rynku pracy dla osób wychodzących z uzależnienia. Na przykładzie Stowarzyszenia Emaus i Charytatywnego Stowarzyszenia Niesienia Pomocy Chorym ,,Misericordia"
- Programy ekonomii społecznej na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych. Na przykładzie polskich, włoskich i szwajcarskich dokumentów programowych
- Postawy młodzieży wobec przedsiębiorczości społecznej. Na podstawie badań studentów Instytutu Nauk Socjologicznych KUL
- Aktywizacja zawodowo-społeczna osób w kryzysie bezdomności. Na przykładzie działalności Bractwa Miłosierdzia im. św. Brata Alberta i Dzieła Pomocy św. Ojca Pio
- Postawy studentów KUL wobec idei spółdzielczości socjalnej
2020
Rozprawy doktorskie
- Etos małżeńsko-rodzinny w warunkach polskiego społeczeństwa konsumpcyjnego. Studium socjologiczne
2019
Prace licencjackie
- Media społecznościowe w życiu codziennym polskiej rodziny. Na podstawie badań socjologicznych uczniów ZSP nr 5 w Zamościu
- Zróżnicowanie konsumenckiego procesu decyzyjnego ze względu na płeć. Na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Psychologii KUL
- Rola marki odzieżowej w procesie decyzyjnym konsumenta. Na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Psychologii KUL
- Postawy konsumentów wobec reklam ATL. Na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania KUL
- Postawy rodziców wobec obowiązku szczepień profilaktycznych dzieci. Na podstawie badań socjologicznych uczestników grup dyskusyjnych na portalu Facebook
2018
Prace licencjackie
- Społeczne postrzeganie roli managera w przedsiębiorstwie. Na podstawie badań socjologicznych wśród studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania KUL
- Postawy studentów wobec idei interwencjonizmu państwa w gospodarce. Na podstawie badań socjologicznych w Instytucie Psychologii KUL
- Kapitał kulturowy studentów kierunków artystycznych. Na podstawie badań socjologicznych na Wydziale Artystycznym UMCS
2017
Prace licencjackie
- Neuromarketing w strategiach sprzedażowych i promocyjnych przedsiębiorstw. Na przykładzie marek Marlboro i Coca-Cola
- Strategie marketingowe stosowane w branży turystycznej na przykładzie firm Itaka i Neckermann
- Komunikacja marketingowa związana z ofertą samochodów hybrydowych. Na przykładzie marek Toyota i BMW
- Strategie reklamowo-promocyjne w sieciach sprzedaży wielkopowierzchniowego handlu detalicznego. Na przykładzie hipermarketów E. Leclerc i Auchan
- Budowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa w branży ubezpieczeniowej. Na przykładzie Warta S.A. i Ergo Hestia S.A.