Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Techniki sprzedażowe stosowane w handlu detalicznym. Na przykładzie wybranych sieci sklepów wielkopowierzchniowych
- Reklama handlowa w procesie kształtowania zachowań konsumentów. Na podstawie badań opinii studentów Ekonomii i Zarządzania
Prace magisterskie
- Wymiary tolerancji w opinii młodzieży. Na podstawie badań socjologicznych w technikach w Białej Podlaskiej i Lublinie
2015
Prace licencjackie
- Studenci jako grupa docelowa on-linowej komunikacji marketingowej. Na podstawie badań socjologicznych na Wydziale Prawa UMCS
- Postawy studentów wobec komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Na podstawie badań socjologicznych w Instytucie Dziennikarstwa KUL
- Społeczno-kulturowe czynniki użytkowania nowoczesnych technologii. Na podstawie badań socjologicznych wśród studentów zarządzania KUL
- Postawy Studentów wobec zakupów przez Internet na podstawie badań socjologicznych w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
- Społeczno-kulturowe uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez pokolenie 40+. Na podstawie badań socjologicznych wśród rodziców studentów socjologii KUL
- Postawy konsumentów wobec technik sprzedaży w handlu detalicznym. Na podstawie badań socjologicznych wśród mieszkanek Żeńskiego Domu Studenckiego KUL
- Facebook jako element konsumenckiej codzienności nastolatków. Na podstawie badań socjologicznych w Gimnazjum nr 6 w Zamościu
- Inteligencja finansowa w świadomości studentów. Na podstawie badań socjologicznych w Instytucie Psychologii KUL
- Moda w życiu gimnazjalistów. Na podstawie badań socjologicznych w Publicznym Gimnazjum w Krzywczy
Prace magisterskie
- Reklama dla dzieci jako nośnik wartości i antywartości
2014
Prace licencjackie
- Społeczne uwarunkowania prozdrowotnych zachowań konsumenckich sportowców. Na przykładzie zawodników klubów PZKOSZ
- Prestiż marki handlowej jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie. Na podstawie badań socjologicznych studentów socjologii KUL
- Funkcja informacyjna reklamy jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie. Na podstawie badań socjologicznych studentów KUL
- Media społecznościowe w procesie kształtowania zachowań konsumenckich. Na podstawie badań socjologicznych studentów dziennikarstwa KUL
- Percepcja działań marketingowych i jej oddziaływanie na zachowania konsumenckie na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Zarządzania KUL
- Postawy konsumentów wobec promocji i wyprzedaży. Na podstawie badań socjologicznych studentów socjologii KUL
- Postawy konsumentów wobec handlu w niedzielę i święta. Na podstawie badań socjologicznych studentów socjologii KUL