Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace licencjackie
- Komunikacja marketingowa jako kluczowy element funkcjonowania przedsiębiorstwa na przykładzie marek Kamis i Winiary
- Specyfika strategii promocyjnych organizacji non-profit. Na przykładzie WOŚP i Fundacji Polsat
- Strategie marketingowe restauracji fast-foodowych. Na przykładzie KFC i McDonald's
- Audio- i aromamarketing w handlu detalicznym. Na przykładzie sieci sklepów odzieżowych Mohito i Stradivarius
- Pozycjonowanie marek na rynku elektroniki użytkowej. Na przykładzie marek Samsung i Apple
- Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w strategii marketingowej. Na przykładzie lubelskich salonów sprzedaży samochodów
- Strategie marketingowe w sektorze usług finansowych na przykładzie banków Pekao S.A. i Alior Bank
- E-konsument w Polsce. Analiza zachowań nabywczych Polaków na rynku e-commerce
Prace magisterskie
- Kondycja moralna współczesnego społeczeństwa polskiego w świetle badań socjologicznych
- Etos pracy i orientacje moralne konsultantów firmy PLAY. Na podstawie badań socjologicznych w województwie lubelskim
- Etos studentów. Na podstawie badań socjologicznych w organizacjach studenckich i samorządzie KUL
2016
Prace licencjackie
- Motyw płci w strategiach marketingowych przedsiębiorstw. Na przykładzie wybranych sieci sprzedaży drogerii
- Media społecznościowe w strategiach komunikacji marketingowej przedsiębiorstw. Na przykładzie branży turystycznej
- Strategie marketingowe jednostek samorządu terytorialnego. Na przykładzie gminy Sawin
- Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Na przykładzie miasta Lublin
- Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług ubezpieczeniowych. Na przykładzie PZU
- Strategie zarządzania marketingowego marką handlową. Analiza porównawcza marek Wedel S.A. i Milka
- Komunikacja marketingowa skierowana do dzieci. Na przykładzie firmy Danone
- Marka handlowa w procesie kształtowania zachowań konsumentów. Na podstawie badań opinii studentów Ekonomii i Zarządzania
- Strategie promocyjno-reklamowe przedsiębiorstw z sektora usług finansowych. Na przykładzie banku PKO BP