Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace licencjackie
- Syndrom nieadekwatnych osiągnięć jako konsekwencja negatywnego oddziaływania środowiska rówieśniczego
- Wychowawcza wartość literatury dziecięcej w okresie wczesnoszkolnym na przykładzie własnych badań empirycznych
- Szacunek w wirtualnych relacjach międzyludzkich jako podstawa osobowej komunikacji
- Bohaterowie seriali jako wzory do naśladowania przez młodzież w świetle badań własnych
- Wartość życia osoby ludzkiej i jej deformacje w świetle własnych badań empirycznych
2021
Prace licencjackie
- Doświadczenia z dzieciństwa a postawy rodziców wobec dzieci. Studium przypadku
- Losy absolwentów w świetle założeń edukacyjnych szkół dla dorosłych "Cosinus" w Lublinie
- Uwarunkowania adaptacji dzieci trzyletnich do środowiska przedszkolnego w opinii rodziców
- Rozumienie i urzeczywistnianie wybranych wartości przez dzieci w okresie wczesnoszkolnym. Studium teoretyczno-empiryczne
- Autorytet nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i jego uwarunkowania. Studium porównawcze opinii rodziców i nauczycieli
- Urzeczywistnianie wartości przez dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej w wybranych środowiskach wychowawczych
2019
Prace licencjackie
- Problemy osobowościowe w relacjach międzyludzkich Dorosłych Dzieci Alkoholików. Studium przypadku
- Dogoterapia w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w opinii terapeutów
- Seksualizacja młodzieży a problem uprzedmiotowienia człowieka w świetle badań własnych
- Znaczenie tańca w rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
- Znaczenie aktywności ruchowej dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego w Lublinie
- Style wychowania w rodzinie a zachowania młodzieży w grupie rówieśniczej na przykładzie uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w Lublinie
- Samotność wśród studentów lubelskich uczelni
- Cechy osobowościowe uczniów Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie nabywane podczas nauki w opinii ich rodziców
- Kształtowanie postaw zdrowotnych dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli w świetle badań własnych