2022

Prace licencjackie
  • Syndrom nieadekwatnych osiągnięć jako konsekwencja negatywnego oddziaływania środowiska rówieśniczego
  • Wychowawcza wartość literatury dziecięcej w okresie wczesnoszkolnym na przykładzie własnych badań empirycznych
  • Szacunek w wirtualnych relacjach międzyludzkich jako podstawa osobowej komunikacji
  • Bohaterowie seriali jako wzory do naśladowania przez młodzież w świetle badań własnych
  • Wartość życia osoby ludzkiej i jej deformacje w świetle własnych badań empirycznych

2021

Prace licencjackie
  • Doświadczenia z dzieciństwa a postawy rodziców wobec dzieci. Studium przypadku
  • Losy absolwentów w świetle założeń edukacyjnych szkół dla dorosłych "Cosinus" w Lublinie
  • Uwarunkowania adaptacji dzieci trzyletnich do środowiska przedszkolnego w opinii rodziców
  • Rozumienie i urzeczywistnianie wybranych wartości przez dzieci w okresie wczesnoszkolnym. Studium teoretyczno-empiryczne
  • Autorytet nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i jego uwarunkowania. Studium porównawcze opinii rodziców i nauczycieli
  • Urzeczywistnianie wartości przez dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej w wybranych środowiskach wychowawczych

2019

Prace licencjackie
  • Problemy osobowościowe w relacjach międzyludzkich Dorosłych Dzieci Alkoholików. Studium przypadku
  • Dogoterapia w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w opinii terapeutów
  • Seksualizacja młodzieży a problem uprzedmiotowienia człowieka w świetle badań własnych
  • Znaczenie tańca w rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
  • Znaczenie aktywności ruchowej dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego w Lublinie
  • Style wychowania w rodzinie a zachowania młodzieży w grupie rówieśniczej na przykładzie uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w Lublinie
  • Samotność wśród studentów lubelskich uczelni
  • Cechy osobowościowe uczniów Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w Lublinie nabywane podczas nauki w opinii ich rodziców
  • Kształtowanie postaw zdrowotnych dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli w świetle badań własnych