2004

Prace licencjackie
  • Rozwój społeczno- moralny osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
  • Wrażliwość moralna dzieci upośledzonych w stopniu lekkim
  • Sposoby wyrażania uczuć osób niepełnosprawnych intelektualnie - przez twórczość na przykładzie wychowanków DPS dla dzieci w Tarnobrzegu
  • Wpływ niepełnosprawności intelektualnej na funkcjonowanie młodzieży w środowisku szkolnym i rodzinnym
  • Relacje między uczniami i nauczycielami (na podst.badań uczniów szkoły podstawej i gimnazjum).
  • organizacja czasu wolnego dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym przebywające w internacie Specjalnego Osrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemienicach.
  • Ocena kompetencji społecznej osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym
  • Postawy dzieci szkół podstawowych wobec dzieci i dorosłych osób niepełnosprawnych
  • Postawy młodzieży wobec zjawiska aborcji
  • Niepowodzenia szkolne uczniów - rola rodziny i nauczyciela w życiu dziecka (na przykładzie Gimnazjum w Raniżowie)