2005

Prace licencjackie
  • Szkoła integracyjna próbą wyjścia z upośledzenia.
  • Metody, formy i warunki aktywizacji mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej (na podstawie Domu Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim).
  • Zajęcia rewalidacyjne a rozwój społeczny dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną.
  • Uczeń z rodziny problemowej a trudności i niepowodzenia szkolne.
  • Czynniki warunkujące postawy rodziców wobec dzieci niepełnosprawnych w wieku przedszkolnym.
  • Wzajemne relacje dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w środowisku szkolnym.
  • Sposoby aktywizacji mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przez dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Dojrzałość emocjonalna jako czynnik warunkujący przystosowanie się dzieci 6- letnich w grupie zerowej.

2004

Prace licencjackie
  • Sposoby komunikowania się dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną(na podst. badań uczniów klas IV-VI Ośrodka Szkolno-Wych. w Olbięcinie)
  • Rodzina z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - wypełnianie funkcji opiekuńczych
  • Postawy młodzieży wobec niepełnosprawnych rówieśników (na podstawie badań młodzieży Zespołu Szkół w Zdziechowicach)
  • Terapeutyczne oddziaływanie zwierząt na dziecko niepełnosprawne
  • Funkcjonowanie młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w wybranych sferach życia
  • Wpływ zabaw materiałami przekształcalnymi naturalnymi na rozwój sprawności manualnych dzieci z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym
  • Umiejętności komunikacyjne dzieci z zespołem Downa
  • Obraz ucznia u nauczycieli szkół podstawowych i średnich
  • Postawy rodzicielskie wobec dziecka chorego przewlekle - cukrzyca
  • Stosunek społeczeństwa do osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Postawy rodzicielskie wobec dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (na przykładzie wybranej grupy rodziców)
  • Postrzeganie własnej rodziny przez dziecko z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekiim