2012

Prace dyplomowe
  • Specyficzne trudności w nauce dziecka w wieku przedszkolnym a nadużywanie alkoholu przez rodzica
  • Trudności w nauce spowodowane absencją chorobową
  • Wykorzystanie elementów pedagogiki Marii Montessori w pracy z uczniami sześcioletnimi o obniżonym poziomie psychomotorycznym
  • Usprawnianie psychomotoryki w terapii pedagogicznej dziecka pięcioletniego
  • Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu uczniów dziewięcioletnich
  • decyzją Kierownika Studiów zwolniona z pisania pracy
  • Trudności w czytaniu i pisaniu ośmioletniego ucznia klasy II szkoły podstawowej. Studium przypadku
  • Trudności w czytaniu i pisaniu siedmioletniego ucznia klasy I
  • Poziom dojrzałości do uczenia się matematyki dzieci pięcioletnich
  • Orientacja przestrzenna dzieci 4-letnich.
  • Kompetencje w zakresie orientacji przestrzennej i schematu własnego ciała dzieci siedmioletnich
  • Specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania u 10-letniego chłopca w klasie IV- studium przypadku
  • Wady wymowy a trudności w nauce czytania i pisania uczniów klasy III
  • Trudności w opanowaniu fonetyki u dzieci 5-letnich
  • Opóźniony rozwój mowy - alalia prosta studium przypadku.
  • Ryzyko dysleksji-praca z 6-letnim uczniem klasy zerowej szkoły podstawowej zagrożonymi dysleksją
  • Motywacja do uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym
  • Trudności szkolne dzieci powtarzających klasę na etapie edukacji wczesnoszkolnej
  • Znaczenie zabaw i gier dydaktycznych w kształtowaniu kompetencji matematycznych dziecka w wieku przedszkolnym
  • Zaburzenia artykulacji dzieci w wieku przedszkolnym