2012

Prace dyplomowe
  • Funkcjonowanie emocjonalno-społeczne dzieci pięcioletnich w klasie "0"
  • Trudności w czytaniu i pisaniu 8-letniego ucznia klasy II
  • Trudności w zakresie koncentracji ośmioletniego ucznia klasy drugiej szkoły podstawowej (studium przypadku)
  • Trudności w uczeniu się czytania i pisania uczennicy klasy II
  • Dojrzałość do uczenia się matematyki dzieci siedmioletnich
  • Trudności w czytaniu uczniów rozpoczynających naukę w klasie I
  • Dojrzałość do nauki czytania dzieci rozpoczynającch edukację wczesnoszkolną
  • Praca terapeutyczna z dzieckiem dyslektycznym z trudnościami ortograficznymi z u-ó.
  • Trudności w osiągnięciu dojrzałości szkolnej u dziecka pięcioletniego
  • Kompetencje językowe i komunikacyjne dziecka 5-letniego a funkcjonowanie w grupie równieśniczej
  • sPECYFICZNE TRUDNOŚCI W CZYTANIU DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ
  • Poziom kompetencji w zakresie oorientacji przestrzennej i schematu własnego ciała 6-letnich uczniów klasy zerowej
  • Trudności ucznia klasy III w zakresie czytania i pisania
  • Trudności w czytaniu uczniów klasy trzeciej
  • Trudności w nauce czytania i pisania ucznia klasy trzeciej
  • Kompetencje językowe i komunikacyjne dzieci 2 i 3 letnich uczęszczających do przedszkola
  • Kompetencje w zakresie słuchu fonetycznego u dzieci 5-letnich-studium przypadku
  • Poziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia u dzieci czteroletnich uczęszczających do przedszkola.
  • Emocjonalne i społeczne uwarunkowania trudności szkolnych u dziecka w wieku wczesnoszkolnym
  • Ryzyko dysleksji rozwojowej na przykładzie ucznia trzeciej klasy szkoły podstawowej