Wypromowane prace dyplomowe
2012
Prace dyplomowe
- Funkcjonowanie emocjonalno-społeczne dzieci pięcioletnich w klasie "0"
- Trudności w czytaniu i pisaniu 8-letniego ucznia klasy II
- Trudności w zakresie koncentracji ośmioletniego ucznia klasy drugiej szkoły podstawowej (studium przypadku)
- Trudności w uczeniu się czytania i pisania uczennicy klasy II
- Dojrzałość do uczenia się matematyki dzieci siedmioletnich
- Trudności w czytaniu uczniów rozpoczynających naukę w klasie I
- Dojrzałość do nauki czytania dzieci rozpoczynającch edukację wczesnoszkolną
- Praca terapeutyczna z dzieckiem dyslektycznym z trudnościami ortograficznymi z u-ó.
- Trudności w osiągnięciu dojrzałości szkolnej u dziecka pięcioletniego
- Kompetencje językowe i komunikacyjne dziecka 5-letniego a funkcjonowanie w grupie równieśniczej
- sPECYFICZNE TRUDNOŚCI W CZYTANIU DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ
- Poziom kompetencji w zakresie oorientacji przestrzennej i schematu własnego ciała 6-letnich uczniów klasy zerowej
- Trudności ucznia klasy III w zakresie czytania i pisania
- Trudności w czytaniu uczniów klasy trzeciej
- Trudności w nauce czytania i pisania ucznia klasy trzeciej
- Kompetencje językowe i komunikacyjne dzieci 2 i 3 letnich uczęszczających do przedszkola
- Kompetencje w zakresie słuchu fonetycznego u dzieci 5-letnich-studium przypadku
- Poziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia u dzieci czteroletnich uczęszczających do przedszkola.
- Emocjonalne i społeczne uwarunkowania trudności szkolnych u dziecka w wieku wczesnoszkolnym
- Ryzyko dysleksji rozwojowej na przykładzie ucznia trzeciej klasy szkoły podstawowej