2013

Prace licencjackie
  • Poznawcze i społeczne funkcjonowanie 6-latków na początkowym etapie edukacji. Badania w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Zamoyskiego w Janowie Lubelskim
  • Postawy licealistów wobec osób niesłyszących-na podstawie badań w Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Zakrzówku
  • Dziecko z dysfunkcją słuchu w szkołach ogólnodostępnych - w opinii rodziców
  • Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną - możliwości wsparcia. Badania w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lesku.

2012

Prace dyplomowe
  • Pozycja dziecka w klasie szkolnej a poziom jego osiągnięć dydaktycznych
  • Trudności w uczeniu się czytania u dziecka siedmioletniego klasy I
  • Dojrzałość szkoła dzieci z niepełnosprawnością ruchową w wieku 5 lat a założenia reformy oświaty
  • Zaburzenia w uczeniu się czytania i pisania u drugorocznego dziecka w wieku ośmiu lat
  • Wybrane uwarunkowania umiejętności pisania uczniów klas II
  • Poziom kompetencji językowych i komunikacyjnych dzieci 3-letnich uczęszczających do przedszkola
  • Poziom kompetencji językowej i komunikacyjnej dzieci 4-letnich uczęszczających do przedszkola
  • POziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
  • Zaburzenia wymowy u dzieci sześcioletnich-studium przypadku
  • Kompetencje językowe i komunikacynje dziecka trzyletniego a funkcjonowanie w grupie rówieśniczej
  • Poziom kompetencji w zakresie orientacji przestrzennej a sprawności pisania u uczniów siedmioletnich rozpoczynających naukę w klasnie pierwszej
  • Rozwój emocjonalny dziecka z zzburzeniami mowy
  • Umiejętności z zakresu motoryki małej u dzieci 5-letnich z niepełnosprawnością intelektualną
  • Poziom rozwoju motorycznego u dzieci sześcioletnich w grupie zerowej
  • Poziom rozwoju emocjonalno-społęcznego dzieci trzyletnich rozpoczynających edukację przedszkolną
  • Obniżona sprawność manualna i grafomotoryczna dzieci sześcioletnich a nauka pisania