Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace magisterskie
- Relacje rówieśnicze a specjalne potrzeby edukacyjne w klasach zróżnicowanych wiekowo, w nauczaniu wczesnoszkolnym.
- Wspólczesne trudności dorosłych osób z niepełnosprawnością ruchową -studium indywidualnego przypadku
- Zachowania agresywne uczniów w klasach I-III szkoły podstawowej. Badania w wybranych szkołach na Lubelszczyźnie
2015
Prace dyplomowe
- Wspieranie rozwoju społecznego ucznia ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym. Studium indywidualnego przypadku.
- Specyficzne trudności w zakresie czytania i pisania u ucznia klasy III. Studium przypadku.
- Indywidualizacja pracy z uczniem z niepełnosprawnościa intelektualną w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
- Specyficzne trudności w zakresie czytania i pisania u ucznia klasy IV wynikające z zaniedbań środowiskowych
- Znaczenie zajęć świetlicowych w kształtowaniu kompetencji społecznych uczniów z trudnościami w nauce. Studium przypadku.
- Funkcjonowanie uczennicy z trudnościami w pisowni poprawnej ortograficznie w klasie VI
- Funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami percepcji słuchowej w IV klasie szkoły podstawowej
- Praca wychowawcza z uczniem z zespołem FAS
Prace licencjackie
- Rola nauczyciela prowadzącego i wspomagającego w klasach integracyjnych w nauczaniu wczesnoszkolnym
- Metody i formy terapii pedagogicznej osób z chorobą Alzheimera
- Funkcjonowanie szkolne dziecka rodziców pracujących za granicą
- Twórczość plastyczna dzieci o różnym poziomie intelektualnym w klasach 4-6
- Funkcjonowanie dzieci niesłyszących w wieku przedszkolnym
- Funkcjonowanie dzieci dyslektycznych w klasach 4-6 szkoły podstawowej
- Zaspokajanie potrzeb ucznia zdolnego w edukacji wczesnoszkolnej
- Funkcjonowanie ucznia nieśmiałego w klasach 4-6 szkoły podstawowej
- Funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością psychoruchową w edukacji wczesnoszkolnej