2017

Prace magisterskie
  • Deklarowanie pełnienia roli rodziców dziecka z niepełnosprawnością przez studentki pedagogiki i ich narzeczonych/mężów
  • Uwarunkowania aspiracji zawodowych dzieci z niepełnosprawnością ruchową
  • Więzi rodzinne dzieci i młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym a ich funkcjonowanie w świetlicy środowiskowej w perspektywie szans kształcenia i wychowania
  • Zakres i znaczenie wsparcia społecznego dla rodzin wychowujących dziecko z autyzmem w wieku przedszkolnym na terenie miasta Lublina
  • Relacje z ojcem a psychospołeczne funkcjonowanie dziewcząt z placówki wsparcia dziennego typu opiekuńczego Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo

2016

Prace dyplomowe
  • Wspieranie rozwoju poznawczego u dziecka z autyzmem w klasie IV na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w przedszkolu integracyjnym. Badania w Przedszkolu integracyjnym nr 3 w Kraśniku Fabrycznym
  • Praca terapeutyczna z uczniem mającym trudności w czytaniu i pisaniu w klasie II
  • Trudności w uczeniu się dziecka w VI klasie szkoły podstawowej - studium przypadku
  • Uczeń ryzyka dysleksji w klasie III szkoły podstawowej. Studium przypadku
  • Charakterystyka funkcjonowania poznawczego ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - studium indywidualnego przypadku
  • Kompetencje matematyczne dzieci 4-letnich
  • Zaburzenia koncentracji uwagi i ich terapia u dzieci z autyzmem. Studium przypadku
  • Rozwój psychospołeczny dziecka z zespołem FAS odroczonego od spełniania obowiązku szkolnego
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z dziećmi z ryzykiem dysleksji w klasie III
  • Przygotowanie dziecka dześcioletniego do podjęcia nauki szkolnej studium przypadku
  • Koncentracja uwagi u dziecka nadaktywnego - studium przypadku
  • Wspieranie rozwoju ucznia klasy drugiej z trudnościami w zakresie czytania i pisania. Studium przypadku
  • Arteterapia jako metoda pracy z osobą dorosłą ze znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej
  • Poziom akceptacji uczniów klas trzecich przez zerspół klasowy i jego uwarunkowania