Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace magisterskie
- Deklarowanie pełnienia roli rodziców dziecka z niepełnosprawnością przez studentki pedagogiki i ich narzeczonych/mężów
- Uwarunkowania aspiracji zawodowych dzieci z niepełnosprawnością ruchową
- Więzi rodzinne dzieci i młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym a ich funkcjonowanie w świetlicy środowiskowej w perspektywie szans kształcenia i wychowania
- Zakres i znaczenie wsparcia społecznego dla rodzin wychowujących dziecko z autyzmem w wieku przedszkolnym na terenie miasta Lublina
- Relacje z ojcem a psychospołeczne funkcjonowanie dziewcząt z placówki wsparcia dziennego typu opiekuńczego Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo
2016
Prace dyplomowe
- Wspieranie rozwoju poznawczego u dziecka z autyzmem w klasie IV na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Studium przypadku
- Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w przedszkolu integracyjnym. Badania w Przedszkolu integracyjnym nr 3 w Kraśniku Fabrycznym
- Praca terapeutyczna z uczniem mającym trudności w czytaniu i pisaniu w klasie II
- Trudności w uczeniu się dziecka w VI klasie szkoły podstawowej - studium przypadku
- Uczeń ryzyka dysleksji w klasie III szkoły podstawowej. Studium przypadku
- Charakterystyka funkcjonowania poznawczego ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - studium indywidualnego przypadku
- Kompetencje matematyczne dzieci 4-letnich
- Zaburzenia koncentracji uwagi i ich terapia u dzieci z autyzmem. Studium przypadku
- Rozwój psychospołeczny dziecka z zespołem FAS odroczonego od spełniania obowiązku szkolnego
- Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z dziećmi z ryzykiem dysleksji w klasie III
- Przygotowanie dziecka dześcioletniego do podjęcia nauki szkolnej studium przypadku
- Koncentracja uwagi u dziecka nadaktywnego - studium przypadku
- Wspieranie rozwoju ucznia klasy drugiej z trudnościami w zakresie czytania i pisania. Studium przypadku
- Arteterapia jako metoda pracy z osobą dorosłą ze znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej
- Poziom akceptacji uczniów klas trzecich przez zerspół klasowy i jego uwarunkowania