2017

Prace dyplomowe
  • Funkcjonowanie emocjonalne młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną
  • Funkcjonowanie osoby dorosłej z dziecięcym porażeniem mózgowym. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie dziecka z zespołem Aspergera z szkole ogólnodostępnej
  • Integracja uczniów z niepełnosprawnością w szkole ogólnodostępnej z oddziałami integracyjnymi. Na przykładzie badań w Szkole Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. pamięci Majdanka w Lublinie
  • Funkcjonowanie społeczne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
  • Zastosowanie Metody Krakowskiej w terapii małego dziecka z zespołem Downa
  • Specyfika funkcjonowania dziecka z autyzmem w klasie integracyjnej. Studium przypadku
  • Gry i zabawy edukacyjne jako pomoc w terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami
  • Autyzm i zespół Aspergera w autobiografii. Studium przypadku
  • Funcjonowanie psychospołęczne ucznia z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium indywidualnego przypadku
  • Funcjonowanie dziecka z zaburzoną integracją sensoryczną w wieku przedszkolnym
  • Idee Jeana Vanier w programie wychowawczym szkoły
  • Wspomaganie rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka z autyzmem na lekcjach języka angielskiego na III etapie edukacyjnym
  • Funkcjonowanie osób starszych z chorobą otępienną i chorobą Parkinsona
Prace magisterskie
  • Funkcjonowanie dziecka z wrodzoną niepełnosprawnością ruchową w edukacji wczesnoszkolnej w klasach integracyjnych. Studium indywidualnego przypadku
  • Dogoterapia jako forma wspierania aktywności poznawczej, fizycznej i społecznej osób z chorobą Alzhaimera
  • Funkcjonowanie szkolne dzieci z rodzin imigrantów na terenie Lublina. Studium indywidualnego przypadku
  • Rozwoj kompetencji społecznych dzieci z autyzmem a ich własne sposoby komunikacji i kształtowania relacji z innymi w przedszkolu specjalnym.
  • Wspomaganie rozwoju kompetencji matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym przez ich nauczycieli i rodziców
  • Rola zabawy we wspomaganiu rozwoju i funkcjonowania dziecka z autyzmem w wieku przedszkolnym. Studium przypadku