Emotional and social competences in students with mild intellectual disability – research using TROS-KA battery

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych (ISSN: 1895-4308)
Współautorzy: Tomasz Knapik
Rok wydania: 2019
Tom: 28
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 5-21
Dostęp WWW: https://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/PBE/article/view/PBE.2019.001/17625
DOI: 10.12775/PBE.2019.001



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk and Tomasz Knapik",
title = "Emotional and social competences in students with mild intellectual disability – research using TROS-KA battery",
journal = "Przegląd Badań Edukacyjnych",
year = "2019",
number = "1",
pages = "5-21"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. and Tomasz Knapik(2019). Emotional and social competences in students with mild intellectual disability – research using TROS-KA battery. Przegląd Badań Edukacyjnych, 1, 5-21.