Wypromowane prace dyplomowe
2019
Prace magisterskie
- Rozwój fałszywych przekonań a kompetencje emocjonalno-społeczne u dzieci w wieku 6-7 lat
- Aprobata społeczna a poczucie spójności Ja realnego i Ja wykreowanego w sieci u osób w późnej adolescencji
- Realizacja i punktualność zadań rozwojowych a satysfakcja z życia i samoocena u młodych dorosłych
- Lęk przed porażką i samoocena a odnoszenie sukcesów szkolnych u młodzieży maturalnej
- Rola wzrostu potraumatycznego i religijności w rozwoju samowspółczucia u młodzieży
- Zachowania transgresyjne a gotowość do wejścia w dialog międzyreligijny u osób w okresie młodzieńczym
- Przekonanie o własnej skuteczności i style radzenia sobie ze stresem a samoocena u młodzieży uprawiającej sport
- Rozwój samooceny i osobowości a integracja tożsamości u adolescentów
2018
Prace magisterskie
- Aktywność sportowa a kształtowanie się wybranych funkcji wykonawczych we wczesnej adolescencji
- Poziom kompetencji społecznych i jakość relacji intymnych a style przywiązania u osób z rodzin z problemem alkoholowym
- Rozwój obrazu siebie i stylu przywiązania a konsolidacja tożsamości u osób we wczesnej dorosłości
- Motywacja osiągnięć a percepcja zmian życiowych u osób przebywających w ośrodkach terapii uzależnień
- Style tożsamości a percepcja relacji w systemie rodzinnym u adolescentów
- Percepcja jakości małżeństwa rodziców a struktura osobowości ich dorosłego dziecka
- Rozumienie własnych i cudzych emocji opartych na fałszywych przekonaniach u dzieci w wieku 3-4 lat
- Rozumienie emocji opartych na fałszywych przekonaniach a przyjmowanie własnej i cudzej perspektywy u dzieci w wieku 4-5 lat
- Style przywiązania a style relacji intymnych oraz relacji z Bogiem we wczesnej dorosłości
- Aspiracje zawodowe a preferencje zawodowe u osób w okresie wczesnej dorosłości
- Wybrane psychospołeczne uwarunkowania postaw rodzicielskich u nauczycieli i pracowników służb mundurowych
- Kształtowanie się poczucia humoru a poziom dziecięcych teorii umysłu u dzieci w wieku młodszym szkolnym