„Jednostkowa wiedza” jako konstrukt teoretyczno-badawczy stosowany w pedagogice – zarys refleksji
[Construct theoretical and research: „individual knowledge” in approach to the knowledge as object of studies and methods of recognition it in pedagogy – the outline of]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Rocznik Lubuski (ISSN: 0485-3083)
Rok wydania: 2012
Tom: 38
Numer czasopisma: 38
Strony od-do: 215-231



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Danuta Opozda",
title = "„Jednostkowa wiedza” jako konstrukt teoretyczno-badawczy stosowany w pedagogice – zarys refleksji",
journal = "Rocznik Lubuski",
year = "2012",
number = "38",
pages = "215-231"
}

Cytowanie w formacie APA:
Opozda, D. (2012). „Jednostkowa wiedza” jako konstrukt teoretyczno-badawczy stosowany w pedagogice – zarys refleksji. Rocznik Lubuski, 38, 215-231.