Dylematy ucznia czarnoksiężnika. Argumenty „za” i „przeciw” ingerowaniu w ludzki genotyp
[The Dilemmas of a Sorcerer's Disciple. Arguments For and Against Manipulation of the Human Genotype]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: ZNAK (ISSN: 0044-488X)
Rok wydania: 1996
Tom: 48
Numer czasopisma: 12(499)
Strony od-do: 50-62



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Barbara Chyrowicz",
title = "Dylematy ucznia czarnoksiężnika. Argumenty „za” i „przeciw” ingerowaniu w ludzki genotyp",
journal = "ZNAK",
year = "1996",
number = "12(499)",
pages = "50-62"
}

Cytowanie w formacie APA:
Chyrowicz, B. (1996). Dylematy ucznia czarnoksiężnika. Argumenty „za” i „przeciw” ingerowaniu w ludzki genotyp. ZNAK, 12(499), 50-62.