Agnieszka Łukasik-Turecka

2021

Prace magisterskie
  • Rola mediów w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie województw lubelskiego i podkarpackiego
  • Media jako czynnik zachowania bezpieczeństwa w odniesieniu do przestępstw kryminalnych w XXI wieku w Polsce
  • Rola mediów społecznościowych w sytuacjach kryzysowych na przykładzie Polski
  • Wykorzystanie nowych mediów w działaniach prewencyjnych Państwowej Straży Pożarnej w Polsce
  • Medialny obraz korupcji w Polsce w XXI wieku
  • Rola mediów w redukowaniu skutków klęsk żywiołowych w Polsce po 1989 roku

2015

Prace licencjackie
  • Narzędzia komunikowania politycznego samorządowej kampanii wyborczej 2014 roku w Lublinie
  • Profile kandydatów na Prezydenta Miasta Lublin na Facebooku w samorządowej kampanii wyborczej 2014 roku
  • Internet jako narzędzie komunikowania politycznego w samorządowej kampanii wyborczej na Lubelszczyźnie w 2014 roku
  • Wizerunek Władimira Putina na łamach polskich tygodników opiniotwórczych w dobie kryzysu ukraińskiego
  • Internetowa reklama wyborcza w kampanii do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku w Polsce
  • Zewnętrzna reklama wyborcza w trakcie samorządowej kampanii wyborczej w 2014 roku w Lublinie
  • Reklama komercyjna a reklama polityczna i wyborcza. Analiza porównawcza
  • Telewizyjna reklama wyborcza na przykładzie spotów emitowanych w TVP Lublin w trakcie samorządowej kampanii wyborczej w 2014 roku
  • Wizerunek Dmitrija Miedwiediewa na łamach polskich tygodników opiniotwórczych w okresie jego prezydentury.

2013

Prace licencjackie
  • Kreowanie wizerunku medialnego Władimira Putina
  • Parlamentarna kampania wyborcza partii: Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość w 2007 roku.
  • Parlamentarna kampania wyborcza 2005 roku w Polsce
  • Parlamentarna kampania wyborcza partii Prawo i Sprawiedliwość w 2011 roku.
  • Audytywna reklama wyborcza na przykładzie spotów emitowanych w Programie III Polskiego Radia w parlamentarnej kampanii wyborczej 2011 roku