PROMENTORS – PROMOTING MENTORS’ WORK IN EDUCATION. ANALIZA ZAŁOŻEŃ ORAZ EFEKTÓW PROJEKTU
[PROMENTORS – PROMOTING MENTORS’ WORK IN EDUCATION. ANALYSIS OF PROJECT ASSUMPTIONS AND EFFECTS]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Współautorzy: Agnieszka Amilkiewicz-Marek
Rok wydania: 2022
Strony od-do: 27-39



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Anna Szudra-Barszcz and Agnieszka Amilkiewicz-Marek",
title = "PROMENTORS – PROMOTING MENTORS’ WORK IN EDUCATION. ANALIZA ZAŁOŻEŃ ORAZ EFEKTÓW PROJEKTU ",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2022",
pages = "27-39"
}

Cytowanie w formacie APA:
Szudra-Barszcz, A. and Agnieszka Amilkiewicz-Marek(2022). PROMENTORS – PROMOTING MENTORS’ WORK IN EDUCATION. ANALIZA ZAŁOŻEŃ ORAZ EFEKTÓW PROJEKTU . Roczniki Pedagogiczne, 27-39.