Wypromowane prace dyplomowe
2012
Prace magisterskie
- Postawy młodzieży wobec reklam z udziałem celebrytów
- Wykorzystanie e-marketingu w budowaniu wizerunku na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
2010
Prace licencjackie
- Kontrowersje wokół reklamy - krytyka zjawiska.
- Wizerunek instytucji edukacyjnych na przykładzie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
- Społeczne rozumienie terminu public relations wśród mieszkańców Lublina.
- Rola mediów w zarządzaniu sytuacją kryzysową w działalności wybranych przedsiębiorstw.
- Strategie komunikacji wybranych marek "kultowych".
2009
Prace licencjackie
- Determinanty skuteczności humoru w reklamie
- Wartości w reklamie prasowej prezentowane na łamach czasopism dla młodzieży
- Ewolucja wizerunku kobiety w reklamie telewizyjnej
- Skuteczność strategii promocyjnych wybranych marek kultowych
- Funkcje muzyki w reklamie
- Analiza porównawcza środków promocyjnych wybranych kategorii produktów
- Zastosowanie emocji w reklamie
- Kontrowersyjność treści i form reklamy społecznej
2008
Prace licencjackie
- Sztuka i kicz w reklamie
- Lokalna tożsamość w strategii promocji miasta Lublin
- Moda w kulturze konsumpcji
- Rola humoru w reklamie
- Nowe media czynnikiem ewolucji komunikacji marketingowej