2012

Prace magisterskie
  • Postawy młodzieży wobec reklam z udziałem celebrytów
  • Wykorzystanie e-marketingu w budowaniu wizerunku na przykładzie wybranych przedsiębiorstw

2010

Prace licencjackie
  • Kontrowersje wokół reklamy - krytyka zjawiska.
  • Wizerunek instytucji edukacyjnych na przykładzie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
  • Społeczne rozumienie terminu public relations wśród mieszkańców Lublina.
  • Rola mediów w zarządzaniu sytuacją kryzysową w działalności wybranych przedsiębiorstw.
  • Strategie komunikacji wybranych marek "kultowych".

2009

Prace licencjackie
  • Determinanty skuteczności humoru w reklamie
  • Wartości w reklamie prasowej prezentowane na łamach czasopism dla młodzieży
  • Ewolucja wizerunku kobiety w reklamie telewizyjnej
  • Skuteczność strategii promocyjnych wybranych marek kultowych
  • Funkcje muzyki w reklamie
  • Analiza porównawcza środków promocyjnych wybranych kategorii produktów
  • Zastosowanie emocji w reklamie
  • Kontrowersyjność treści i form reklamy społecznej

2008

Prace licencjackie
  • Sztuka i kicz w reklamie
  • Lokalna tożsamość w strategii promocji miasta Lublin
  • Moda w kulturze konsumpcji
  • Rola humoru w reklamie
  • Nowe media czynnikiem ewolucji komunikacji marketingowej