2012

Prace licencjackie
  • Marketing BTL jako alternatywa dla tradycyjnej reklamy.
  • Kreowanie wizerunku marki za pomocą lokowania produktu w polskich serialach emitowanych w 2011 r.
  • Ideały kobiecego ciała upowszechniane w reklamie prasowej w 2011 roku.
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Susiec
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w działaniach dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym w gminie Niemce
  • Idea społecznej odpowiedzialności biznesu - profity dla przedsiębiorców czy klientów?
Prace magisterskie
  • Product placement w trzech najpopularniejszych polskich komediach
  • Postawy młodzieży wobec reklam z udziałem celebrytów
  • Wykorzystanie e-marketingu w budowaniu wizerunku na przykładzie wybranych przedsiębiorstw

2010

Prace licencjackie
  • Kontrowersje wokół reklamy - krytyka zjawiska.
  • Wizerunek instytucji edukacyjnych na przykładzie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
  • Społeczne rozumienie terminu public relations wśród mieszkańców Lublina.
  • Rola mediów w zarządzaniu sytuacją kryzysową w działalności wybranych przedsiębiorstw.
  • Strategie komunikacji wybranych marek "kultowych".

2009

Prace licencjackie
  • Determinanty skuteczności humoru w reklamie
  • Wartości w reklamie prasowej prezentowane na łamach czasopism dla młodzieży
  • Ewolucja wizerunku kobiety w reklamie telewizyjnej
  • Skuteczność strategii promocyjnych wybranych marek kultowych
  • Funkcje muzyki w reklamie
  • Analiza porównawcza środków promocyjnych wybranych kategorii produktów