Wypromowane prace dyplomowe
2013
Prace magisterskie
- Budowanie społeczności marek wśród dzieci.
- Strategia marketingowa nowo powstałej agencji barmańskiej.
- Lokowanie produktów w polskiej muzyce popularnej w opinii młodzieży lubelskich szkół średnich
- Ewolucja wizerunku mężczyzny kreowanego w reklamach zamieszczonych w "Newsweeku" i "Wprost" w latach 2002 i 2012
- Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Powiatu Łęczyńskiego
- Rola rzecznika prasowego wyższej uczelni.
2012
Prace licencjackie
- Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Suwalszczyzny.
- Obraz dziennikarza upowszechniany na łamach dwutygodników w 2011 roku.
- Obraz kobiety sukcesu upowszechniany na łamach "Claudii" i "Twojego Stylu" w 2011 r.
- Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Sieniawa
- Kluczowe czynniki sukcesu wybranych marek globalnych
- Kreowanie wizerunku partii politycznych w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej" na przykładzie wyborów parlamentarnych w 2011 r.
- Techniki perswazyjne najpopularniejszych reklam telewizyjnych.
- Marketing BTL jako alternatywa dla tradycyjnej reklamy.
- Kreowanie wizerunku marki za pomocą lokowania produktu w polskich serialach emitowanych w 2011 r.
- Ideały kobiecego ciała upowszechniane w reklamie prasowej w 2011 roku.
- Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Susiec
- Wykorzystanie narzędzi public relations w działaniach dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym w gminie Niemce
- Idea społecznej odpowiedzialności biznesu - profity dla przedsiębiorców czy klientów?
Prace magisterskie
- Product placement w trzech najpopularniejszych polskich komediach