2013

Prace magisterskie
  • Budowanie społeczności marek wśród dzieci.
  • Strategia marketingowa nowo powstałej agencji barmańskiej.
  • Lokowanie produktów w polskiej muzyce popularnej w opinii młodzieży lubelskich szkół średnich
  • Ewolucja wizerunku mężczyzny kreowanego w reklamach zamieszczonych w "Newsweeku" i "Wprost" w latach 2002 i 2012
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Powiatu Łęczyńskiego
  • Rola rzecznika prasowego wyższej uczelni.

2012

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Suwalszczyzny.
  • Obraz dziennikarza upowszechniany na łamach dwutygodników w 2011 roku.
  • Obraz kobiety sukcesu upowszechniany na łamach "Claudii" i "Twojego Stylu" w 2011 r.
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Sieniawa
  • Kluczowe czynniki sukcesu wybranych marek globalnych
  • Kreowanie wizerunku partii politycznych w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej" na przykładzie wyborów parlamentarnych w 2011 r.
  • Techniki perswazyjne najpopularniejszych reklam telewizyjnych.
  • Marketing BTL jako alternatywa dla tradycyjnej reklamy.
  • Kreowanie wizerunku marki za pomocą lokowania produktu w polskich serialach emitowanych w 2011 r.
  • Ideały kobiecego ciała upowszechniane w reklamie prasowej w 2011 roku.
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Susiec
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w działaniach dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym w gminie Niemce
  • Idea społecznej odpowiedzialności biznesu - profity dla przedsiębiorców czy klientów?
Prace magisterskie
  • Product placement w trzech najpopularniejszych polskich komediach