Wypromowane prace dyplomowe
2012
Prace licencjackie
- Marketing BTL jako alternatywa dla tradycyjnej reklamy.
- Kreowanie wizerunku marki za pomocą lokowania produktu w polskich serialach emitowanych w 2011 r.
- Ideały kobiecego ciała upowszechniane w reklamie prasowej w 2011 roku.
- Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Susiec
- Wykorzystanie narzędzi public relations w działaniach dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym w gminie Niemce
- Idea społecznej odpowiedzialności biznesu - profity dla przedsiębiorców czy klientów?
Prace magisterskie
- Product placement w trzech najpopularniejszych polskich komediach
- Postawy młodzieży wobec reklam z udziałem celebrytów
- Wykorzystanie e-marketingu w budowaniu wizerunku na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
2010
Prace licencjackie
- Kontrowersje wokół reklamy - krytyka zjawiska.
- Wizerunek instytucji edukacyjnych na przykładzie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
- Społeczne rozumienie terminu public relations wśród mieszkańców Lublina.
- Rola mediów w zarządzaniu sytuacją kryzysową w działalności wybranych przedsiębiorstw.
- Strategie komunikacji wybranych marek "kultowych".
2009
Prace licencjackie
- Determinanty skuteczności humoru w reklamie
- Wartości w reklamie prasowej prezentowane na łamach czasopism dla młodzieży
- Ewolucja wizerunku kobiety w reklamie telewizyjnej
- Skuteczność strategii promocyjnych wybranych marek kultowych
- Funkcje muzyki w reklamie
- Analiza porównawcza środków promocyjnych wybranych kategorii produktów