2013

Prace licencjackie
  • Strategia promocji produktów turystycznych powiatu Radzyń Podlaski.
  • Rola humoru w reklamie marek Heyah, Żubr i Telekomunikacja Polska.
  • Funkcje kampanii społecznych promujących aktywność fizyczną.
  • Wizerunek Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w opiniach mieszkańców Zamościa.
  • Strategia public relations Centrum Wolontariatu w Lublinie
  • Centra handlowe i ich społeczne funkcje- na przykładzie Galerii Handlowej Olimp.
Prace magisterskie
  • Komercjalizacja portalu społecznościowego Facebook
  • Budowanie społeczności marek wśród dzieci.
  • Strategia marketingowa nowo powstałej agencji barmańskiej.
  • Lokowanie produktów w polskiej muzyce popularnej w opinii młodzieży lubelskich szkół średnich
  • Ewolucja wizerunku mężczyzny kreowanego w reklamach zamieszczonych w "Newsweeku" i "Wprost" w latach 2002 i 2012
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Powiatu Łęczyńskiego
  • Rola rzecznika prasowego wyższej uczelni.

2012

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Suwalszczyzny.
  • Obraz dziennikarza upowszechniany na łamach dwutygodników w 2011 roku.
  • Obraz kobiety sukcesu upowszechniany na łamach "Claudii" i "Twojego Stylu" w 2011 r.
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Sieniawa
  • Kluczowe czynniki sukcesu wybranych marek globalnych
  • Kreowanie wizerunku partii politycznych w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej" na przykładzie wyborów parlamentarnych w 2011 r.
  • Techniki perswazyjne najpopularniejszych reklam telewizyjnych.