Wypromowane prace dyplomowe
2013
Prace licencjackie
- Strategia promocji produktów turystycznych powiatu Radzyń Podlaski.
- Rola humoru w reklamie marek Heyah, Żubr i Telekomunikacja Polska.
- Funkcje kampanii społecznych promujących aktywność fizyczną.
- Wizerunek Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w opiniach mieszkańców Zamościa.
- Strategia public relations Centrum Wolontariatu w Lublinie
- Centra handlowe i ich społeczne funkcje- na przykładzie Galerii Handlowej Olimp.
Prace magisterskie
- Komercjalizacja portalu społecznościowego Facebook
- Budowanie społeczności marek wśród dzieci.
- Strategia marketingowa nowo powstałej agencji barmańskiej.
- Lokowanie produktów w polskiej muzyce popularnej w opinii młodzieży lubelskich szkół średnich
- Ewolucja wizerunku mężczyzny kreowanego w reklamach zamieszczonych w "Newsweeku" i "Wprost" w latach 2002 i 2012
- Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Powiatu Łęczyńskiego
- Rola rzecznika prasowego wyższej uczelni.
2012
Prace licencjackie
- Wykorzystanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Suwalszczyzny.
- Obraz dziennikarza upowszechniany na łamach dwutygodników w 2011 roku.
- Obraz kobiety sukcesu upowszechniany na łamach "Claudii" i "Twojego Stylu" w 2011 r.
- Wykorzystanie narzędzi public relations w aktywizacji młodzieży gminy Sieniawa
- Kluczowe czynniki sukcesu wybranych marek globalnych
- Kreowanie wizerunku partii politycznych w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej" na przykładzie wyborów parlamentarnych w 2011 r.
- Techniki perswazyjne najpopularniejszych reklam telewizyjnych.