Wypromowane prace dyplomowe
2014
Prace magisterskie
- Strategie kampanii społecznych na przykładzie kampanii promujących profilaktykę zdrowotną.
- Efektywność reklamy w wymiarze społecznym i ekonomicznym
- Strategie komunikacji marek lokalnych na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
- Społeczność marki Harley-Davidson
- Rola gier komputerowych w marketingu
2013
Prace licencjackie
- Wykorzystanie blogów o modzie w marketingu przedsiębiorstw na przykładzie wybranych blogów.
- Wizerunek Lublina kreowany przez serial pt."Wszystko przed nami".
- Socjotechniki w debatach wyborczych na przykładzie telewizyjnych debat Baracka Obamy i Mitta Romney'a w kampanii prezydenckiej 2012.
- Funkcje kampanii społecznej „Wytnij Hołubca”
- Funkcje marek - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół podstawowych.
- Promocja pool bilardu w Polsce w oparciu o wybrane narzędzia public relations
- Socjotechniki w kampanii prezydenckiej Barack'a Obamy w 2012 roku.
- Kontrowersje wokół marketingu szeptanego.
- Strategia promocji produktów turystycznych powiatu Radzyń Podlaski.
- Rola humoru w reklamie marek Heyah, Żubr i Telekomunikacja Polska.
- Funkcje kampanii społecznych promujących aktywność fizyczną.
- Wizerunek Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w opiniach mieszkańców Zamościa.
- Strategia public relations Centrum Wolontariatu w Lublinie
- Centra handlowe i ich społeczne funkcje- na przykładzie Galerii Handlowej Olimp.
Prace magisterskie
- Komercjalizacja portalu społecznościowego Facebook