2014

Prace magisterskie
  • Strategie kampanii społecznych na przykładzie kampanii promujących profilaktykę zdrowotną.
  • Efektywność reklamy w wymiarze społecznym i ekonomicznym
  • Strategie komunikacji marek lokalnych na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
  • Społeczność marki Harley-Davidson
  • Rola gier komputerowych w marketingu

2013

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie blogów o modzie w marketingu przedsiębiorstw na przykładzie wybranych blogów.
  • Wizerunek Lublina kreowany przez serial pt."Wszystko przed nami".
  • Socjotechniki w debatach wyborczych na przykładzie telewizyjnych debat Baracka Obamy i Mitta Romney'a w kampanii prezydenckiej 2012.
  • Funkcje kampanii społecznej „Wytnij Hołubca”
  • Funkcje marek - badania uczniów klas pierwszych lubelskich szkół podstawowych.
  • Promocja pool bilardu w Polsce w oparciu o wybrane narzędzia public relations
  • Socjotechniki w kampanii prezydenckiej Barack'a Obamy w 2012 roku.
  • Kontrowersje wokół marketingu szeptanego.
  • Strategia promocji produktów turystycznych powiatu Radzyń Podlaski.
  • Rola humoru w reklamie marek Heyah, Żubr i Telekomunikacja Polska.
  • Funkcje kampanii społecznych promujących aktywność fizyczną.
  • Wizerunek Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w opiniach mieszkańców Zamościa.
  • Strategia public relations Centrum Wolontariatu w Lublinie
  • Centra handlowe i ich społeczne funkcje- na przykładzie Galerii Handlowej Olimp.
Prace magisterskie
  • Komercjalizacja portalu społecznościowego Facebook