Socjotechniki marki w kontekście teorii kultury konsumenckiej i kontestujących ją ruchów społecznych
[Brand's sociotechnics in the context of the theory of consumer culture and contesting social movements]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Forum Socjologiczne (ISSN: 2083-7763)
Rok wydania: 2013
Tom: 4
Strony od-do: 133-153
Słowa kluczowe: konsumenci, socjotechnika, znaki towarowe



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Aneta Duda",
title = "Socjotechniki marki w kontekście teorii kultury konsumenckiej i kontestujących ją ruchów społecznych",
journal = "Forum Socjologiczne",
year = "2013",
pages = "133-153"
}

Cytowanie w formacie APA:
Duda, A. (2013). Socjotechniki marki w kontekście teorii kultury konsumenckiej i kontestujących ją ruchów społecznych. Forum Socjologiczne, 133-153.