Kontrowersje wokół reklamy. Próba podsumowania społecznej krytyki tego zjawiska
[Controversies over advertising. An attempt at summarizing the social critique of the phenomenon]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Nauk Społecznych (ISSN: 0137-4176)
Rok wydania: 2011
Tom: 3
Numer czasopisma: 39
Strony od-do: 177-193
Słowa kluczowe: reklama, marketing, media, stereotypy, perswazja



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Aneta Duda",
title = "Kontrowersje wokół reklamy. Próba podsumowania społecznej krytyki tego zjawiska",
journal = "Roczniki Nauk Społecznych",
year = "2011",
number = "39",
pages = "177-193"
}

Cytowanie w formacie APA:
Duda, A. (2011). Kontrowersje wokół reklamy. Próba podsumowania społecznej krytyki tego zjawiska. Roczniki Nauk Społecznych, 39, 177-193.