Hybridization and Change in Commercial Discourse: Students’ Attitudes Towards the Blurring of Aims and Functions in Media Hybrid Content

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Nauk Społecznych (ISSN: 0137-4176)
Rok wydania: 2025
Strony od-do: 54-72
Dostęp WWW: https://czasopisma.tnkul.pl/index.php/rns/article/view/1423/3312
DOI: https://doi.org/10.18290/rns2025.0036



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Aneta Duda",
title = "Hybridization and Change in Commercial Discourse: Students’ Attitudes Towards the Blurring of Aims and Functions in Media Hybrid Content",
journal = "Roczniki Nauk Społecznych",
year = "2025",
pages = "54-72"
}

Cytowanie w formacie APA:
Duda, A. (2025). Hybridization and Change in Commercial Discourse: Students’ Attitudes Towards the Blurring of Aims and Functions in Media Hybrid Content. Roczniki Nauk Społecznych, 54-72.