Nowe trendy w komunikacji marketingowej na przykładzie "branded gaming". Opinie o komercjalizacji gier
[New trends in marketing communication based on branded gaming. Opinions on the commercialization of games]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2019
Tytuł publikacji: Jakie media? Konteksty, badania, postulaty
Redaktorzy: Justyna Szulich-Kałuża Olga Białek-Szwed
Strony od-do: 265-288



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Aneta Duda",
title = "Nowe trendy w komunikacji marketingowej na przykładzie ''branded gaming''. Opinie o komercjalizacji gier",
journal = "",
year = "2019",
pages = "265-288"
}

Cytowanie w formacie APA:
Duda, A. (2019). Nowe trendy w komunikacji marketingowej na przykładzie "branded gaming". Opinie o komercjalizacji gier. , 265-288.